19 januari 2011

Sluta röka....

Jahopp va ska man skriva om idag då :b iaf så hoppas jag det är iaf några som är intresserade av att läsa min blogg det skulle vara jätte kul, ibland uppdaterar jag bloggen 3 gånger om dagen och ibland bara 1 gång det beror ju på om jag har tid :) ..
Men idag har jag väl inte gjort så jätte mycket varit trött mestadels av tiden knappt kommit upp ur soffan och det känns ju så fel eftersom jag vill umgås med Charlie på dagarna eftersom han sover när jag kommer hem men jag orkar knappt sitta på golvet och busa med honom .. Känns riktigt tråkigt .. Ska iaf försöka komma igång med träning nu och sluta röka och äta lite bättre !
Iaf så SKA jag sluta röka föralltid ! men när det går så dåligt på jobbet nu blir jag så förbannad så det ända jag känner för är att gå ut och röka . Tyvärr /:
Någon som har något knep att sluta röka :) ?
Har nyss suttit och tittat på en film kommer inte ihåg va den hette men den gick på kanal 5 och det va en komedi haha .. :b
Charlie fortsatte även idag att inte lyssna på oss men efter ett tag så fattade han att det va ajaj att röra vissa saker, men i morgon har väl han säkert glömt bort det :) ..

Vi skulle ju även gå på stan innan jag började jobba idag men det vart så sent så det blev aldrig av.. Så vi bestämde att vi ska gå på stan i morgon och fika lite och hoppas på att dom har lite rea varor kvar i affärerna, eftersom jag inte har haft några pengar efter jul så har jag ju knappt kunnat kolla runt på rean .. så det får bli en liten titt imorgon :) ..
P.S: Tryck gärna på "följ bloggen" på vänstra sidan ;)

Men nu ska jag kolla runt på lite annat ni får ha det så bra <3

Pussen

1 kommentar:

  1. När jag slutade så bestämde jag mig bara en dag att nu vill jag inte röka mer, punkt!
    Sen slutade jag dagen efter (utan någon nikotinhjälp) :)
    Jag tror det enda som hjälper är att man verkligen vill.
    Sen kan du ju tänka på din son, att han ska få ha en frisk mamma kvar i livet.
    Annars ska plåster vara väldigt bra mot själva suget.
    Men lycka till iallafall :)

    SvaraRadera