29 januari 2011

Fan


Ja förlåt att jag inte har uppdaterat men min dator vill inte som jag vill så det kommer bli några dagars mobil bloggning fast det är så tråkigt kan jag ju inte sluta när jag precis startat bloggen, men det är ju självklart att datorn skulle strula just nu,
Hade ju tänkt att lägga ut bilder från att han föddes till nu kan vara lite kul att se.
Jag har haft massa besökare men det är ingen som skriver något om vilka det är och ingen som kommenterar direkt :(?!
Men nu ska jag fixa lite lunch till lillkillen <3 för jag är själv hemma med charlie idag och i morgon fattar verkligen inte att jag hatar att vara hemma själv, fast just nu kan jag ju knappt röra mig för jag har så ont i ryggen, menme

Pussen
Bilden är från i somras 2010
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar