18 januari 2011

Vanilla latte (tummen upp)

Den här bilden är tagen för 1½ månad sen ungefär <3>

Jaaa nu sitter jag vid datorn haha, första gången på länge men jag kände att jag ville läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig och skriva själv såklart :D

Jag kom hem tidigare än vanligt idag för jag fick skjuts av en arbetskompis då va jag inte lika trött heller som när man har suttit på en buss i en halvtimma så direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen och det va så skönt så jag tog en lite längre dusch än vanligt och efter det kollade jag på tv och bara slappade.

Sen när det inte va något speciellt på tvn så satte jag mig här för att fixa lite nyss va jag även och gjorde välling till Charlie hoppas på att han iaf kan sova tills kl 8 i morgon :)..



Det gick inte något vidare idag på jobbet fick bara 1 såld, men det är bara att peppa inför morgondagen :).. Något som är gott som jag nästan alltid köper innan jobbet är en vanilla latte på espresso house, så nu har jag även ett kort där så att jag får 20% rabatt på alla latte jag köper :D annars kostar det ju 39:- men jag betalar ungefär 31:- nu så det är ju lite skillnad iaf..



Imorgon vet jag inte än vad vi ska hitta på kanske gå ut och fota lite, jätte länge sen jag gjorde det så nu ska det bli av :) ska ju även få bort lite extra på kroppen som jag inte har orkat ta mig tid med än tyvärr :b



Men nu ska jag väl sova nattinatti Pussen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar