31 januari 2011

suck

Min underbara prins nägra timmar gammal <3 Här är min prins runt 2-3 månader :)

Ja idag har jag verkligen visat min negativa sida har verkligen hatat allt idag och inte orkat nånting men det kan ju va så ibland hoppas jag inte är lika negativ i morgon bara för alla lider ju av det..
Har fortfarande inte orkat fixa så att min dator funkar speciellt inte idag när jag är på dåligt humör för då slår jag väl sönder datorn haha :P
Annars har jag väl inte gjort så mycket idag bara myst och busat med lill prinsen :).
Sen började jag ju jobba kl 17 och det va jag verkligen inte peppad för idag men när jag väl började ringa runt till folk så ja jag till mig själv att jag fan SKA sälja och det va just det jag gjorde kl halv 6 hade jag ett sälj :D såå skönt men därefter vart det inget mer men det känns skönt att ha sålt 1 än ingen alls :)



Sen vill jag verkligen tacka mina arbetskompisar för att dom är så stöttande och peppar mig hela tiden :)<3


Så nu sitter jag hemma och ska väl snart ge Charlie lite välling så att han sover för natten :)

Pussen

1 kommentar:

  1. Gud va söt han är! vi måste träffas snart så jag får träffa din lilla prins =)

    Kramar o pussar i mängder från Emelie Nilsson :)

    SvaraRadera