21 januari 2011

Underbara Fredag :)

Idag hade vi en lugn skön morgon myste maaasssor :)
Sen vid halv 2 eller något kom mamma,leffan och lilla nikki hit och charlie vart såå glad så kul o se, vi käkade lite pannkakor och fika sen skulle leffan och martin kolla på skidskytte då fick dom även ha Charlie så åkte mamma och jag och hade en timma för oss själva det va så skönt att komma bort lite, så vi gick och kika lite charlie fick ett pussel för nikki har ju typ käkat upp alla bitar på det andra :( ..
Sen så köpte jagäven expanderskruv till våra hyllor vi ska sätta upp ÄNTLIGEN händer det haha flytta ju in i maj 2010 snart ett år sen det är verkligen illa men vi är ju så lata :b..
köpte även lite mat för mamma och leffan bestämde sig för att stanna kvar o äta och även kolla på let's dance.. Tyckte ni det va rätt som åkte ur ? Det tyckte INTE jag Björn eller Alexandra skulle åkt menmen man kan ju inte alltid få som man vill ;)..
Sen efter maten iaf så badade Charlie lite men det vart ingen lång stund han ville upp efter 10-15 min inte vanligt av honom för det är jag som brukar få slita upp honom ur badkaret :)..
Mamma och leffan åkte precis hem iaf, så nu blir det väl att sitta vid datorn en stund och sen sova för jag är såååå trött..
Förlåt för att jag inte har bloggat mer än 1 gång om dagen dom sista dagarna men har verkligen inte haft den tiden tyvärr .. Men jag ska bättra mig men förr i min gamla blogg skrev jag ju 1 gång i månaden MAX .. dåligt värre !!

Ska även bli en bildbomb efter det här inlägget ska bara ta kort på alla grejer :D..

Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar