31 juli 2013

Aj Aj Aj ..


Ja torsdags förra veckan efter jag och Dennis hade ätit mat så fick jag små små blåsor på underläppen som satt jätte tätt inpå varandra, hade aldrig sätt just det förut, men sen efter några timmar så kom 3 stora vätskefyllda blåsor upp :( jag har haft det förut och visste va det var men inte anledningen,
Det kan ju varit att jag varit i för intensiv sol,förkylningsblåsor eller att dom bara kom eftersom jag har haft det förut + stress oxå då . 
Nu nästan en vecka efter så börjar det försvinna som tur är hoppas dom är borta helt tills älsklingen kommer hem från mallorca, detva super jobbigt att inte kunna pussa på honom innan han åkte :( men men hoppas inte det kommer snart igen så är jag nöjd :). 
Har haft en salva sen i fredags som jag faktiskt har satt på 3 gånger om dagen jag brukar lätt annars glömma bort att göra det men vill verkligen att dom ska försvinna, och den här salvan funkar verkligen :)



 Den här har jag använt :) jag köpte det billigaste och det var en mycket större tub för 78 kr eller något förut har jag köpt Anti för typ 149 kr men den funkar inte alls på mig och den tuben är inte större än mitt lill finger.

Jaja jag har iaf tagit kort på det här så om ni är känsliga ska ni kanske inte kolla för till och med jag tycker att det ser sjukt äckligt ut och jag känner mig äcklig med speciellt när det sitter i ansiktet :(


I lördags

I söndags


Oxå i söndags när jag hade salva på läppen 

I måndags

Igår (Tisdag)

Så man ser en ganska stor skillnad :)

Ciao !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar