28 juli 2013

Firat mamma idag och nu ensamhet :(

Ja just nu sitter jag i min ensamhet och tänker på allting det bara snurrar i huvudet :( ..
Helt sjukt egentligen ska jag väl ligga i sängen nu och försöka sova men ist sitter jag med datorn i knät och med en liten kisse bebis på magen som myser förfullt ! 
Jag bara tänker och tänker .. vet inte vad egentligen jag ska skriva men tycker som jag har sagt i dom andra inläggen att det är super jobbigt utan min fina kille bredvid mig jag vill vara där han är just nu, uppleva det han får uppleva och dela det med honom och hans fina vänner, men ist sitter jag är och är orolig över att han ska gå ut ikväll/natt inte för att jag är svartsjuk eller orolig för att han ska göra någonting utan för att jag bryr mig att något ska hända honom när jag går och lägger mig och somnar, Jag vet att det är ett sjukt ställe att det är ett party ställe och alla är galna där så det kan ju hända vad som helst :(, Sen kan jag inte sitta och tänka så heller, men jag har en läskig och lustig känsla i magen just ikväll :/ !!
Sen händer det ju ingenting där nere förens kl 2 på natten det är då alla börjar festa och bli galna och jag kan inte sitta vaken och vara orolig för att något kan hända honom då orkar jag aldrig med dagen som kommer.
Idag är det bara söndag och det är hela 6 dagar kvar tills jag får träffa mitt hjärta, jag ska åka dit på Lördag kväll och vara hemma hos honom tills han kommer hem runt 3 på natten, när jag umgås med honom så går 6 dagar sjukt fort men nu går det föööör sakta jag blir galen, 
Jag vet att han är sjukt lugn med allt och han verkligen behöver komma bort från verkligheten ett tag.
Men jag blir galen av att sitta hemma och bara glo och typ inte kan göra någonting tiden går ju inte direkt fortare då direkt :'( ..

Jaja nog om det här, den här dagen har faktiskt gått ganska fort men det är ju för att man har gjort någonting haft någon runt sig hela tiden :), idag gjorde jag och Charlie oss i ordning för att vid 13 tiden gå till mamma/mormor och fira henne för hon fyllde den 23 . Och vid 15 tiden kom syster,mogge,tuwa och tyra till mamma med och charlie & tuwa hittade varandra direkt och busade för fullt, sen vart det fika med bullar,kakor och tårta :) och efter det sprang verkligen tiden vi trodde kl va 17 så mamma och leffan började göra mat (potatisgratäng, grillat kött och sallad) :) men när dom höll på med maten kollade vi på klockan och den va redan 19 så det vart kvällsmat typ haha, men men vid 20.30 hade vi ätit klart och charlie och tuwa lekte lite till så kom mogge och hämtade tuwa kl 21 och vi stanna kvar en halvtimma till typ, så när vi kom hem var charlie sjukt övertrött och skulle absolut inte sova men när han väl la sig i sängen så somnade han på två röda :) mammas fina kille !

Men jag ska väl kanske gå och lägga mig i sängen nu ist så jag kommer någonstans :)

Ciao !


PUSS OCH GODNATT


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar