28 juli 2013

bryter ihop - mina nära stöttar

Jag försökte göra ett till inlägg igår men det funkade inte :/ jag skrev massor med grejer men allt vart fel när jag väl förhandsgranska skiten. och som sagt jag skrev av mig lite allt möjligt kommer knappt ihåg just nu vad jag skrev :( ..

Men igår bröt jag ihop för minsta lilla jag kunde inte ens laga mat jag bröt ihop då med och va tvungen att sätta mig ner och bara andas och torka bort tårarna /:
Det kändes hemskt, men jag vill tacka min underbara mamma som var hos mig och Charlie igår och stöttade och bara fanns där för mig TACK !!
Och jag har alltid varit den där personen som bara grät när jag kände att jag behövde det och brydde mig aldrig om vem som var hos mig, Men nu är det helt tvärtom, nu när någon är här så sitter jag ist med gråten i halsen till den som är här har gått då bryter jag ihop och kan sitta och gråta hur länge som helst :(
Och det är ju inte direkt kul att känna att man sitter ensam och inte har någon som är här och kan krama om mig och säga att allt löser sig :( ..
Sen när min finaste älskling åkte utomlands igår natt ska vara borta en vecka, det känns så ensamt ! den här veckan kommer kännas som en evighet för mig, fast jag vet att han behöver det här så kan jag ändå inte vara glad för att han har det bra :( tyvärr !! 
Vill bara just nu ha honom bredvid mig som jag kan luta mig emot och bara höra honom säga hur stark jag är och hur mycket han älskar mig, det säger han alltid till mig och det är precis vad jag behöver höra just nu.
Men även fast han är ända borta i Spanien så finns han och stöttar mig, skriver att han saknar mig och älskar mig massor, visst det känns inte likadant men han finns ändå där, tar tiden att skriva till mig och hans stöttande och fina ord/meningar kommer alltid när jag behöver det som mest,
Vi har inte känt varandra så jätte länge ändå, men direkt när jag inte känner mig på topp eller känner mig ledsen/arg m.m så ser han det ! antingen kramar han bara om mig eller så sätter han sig och kollar in i mina ögon och frågar vad det är som är fel, 
Hur kunde jag hitta denna underbara människa ? vart har han varit i hela mitt liv ?
Han har varit så nära men ändå så långt borta.
Jag är glad att han har kommit in i mitt liv nu och gjort mig lycklig igen.

 Nu måste jag sluta skriva och gå och göra mig i ordning för snart ska jag och Charlie till mamma och fira henne :)

Ciao !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar