31 juli 2013

En underbar dag hittills :)

Det var länge sen jag skrev ett glatt inlägg känns det som iaf :)
Idag vakna Charlie vid 7 och jag fick ligga kvar i sängen till halv 10, och klockan 10 ringde Maya och sa att hon kunde komma till oss :) och till och med tidigt ingen vart gladare än jag.
Vi ses typ aldrig längre tyvärr för om inte jag har fullt upp så har hon det /:
Men idag snackade vi en massa skit och drack kaffe + självklart busa med Charlie oxå hihi

Att min fina vän kom gjorde verkligen hela dagen för mig :) jag trodde det skulle bli super jobbigt när hon gick men det var inte så farligt :), 

Sen nu vid halv 5 - 5 kom ännu en fin vän och rökte med mig och även hämtade en av kisseungarna :)
Så nu är 1 av 3 huliganer borta :P, tror verkligen han kommer få det underbart på landet att kunna gå ut m.m.

Så nu sitter jag och Charlie bara och slappar, jag har trott att det har varit Torsdag idag nästan hela dagen tills jag såg nyss på mobilen att det bara var onsdag så det gjorde mig lite sur men men så äre :P

Jag skriver nog kanske ikväll igen u ska jag umgås med Charlie :)

Ciao !!

En bild på mig som jag tog i vintras :)

En ganska gammal bild på mig och finaste Maya, Inte nyktra direkt heller xD

Och Alex som alltid finns där i alla lägen som hämta kissen idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar