30 juli 2013

Drömmar och tidig morgon !

Ja idag hörde jag bara gråt från Charlies rum kl tjugo i 5 !
Han brukar alltid komma in till mitt rum och säga godmorgon, men inte idag då låg han där i sin säng helt förstörd och bara skrek jag vill bada med pappa, jag saknar pappa, jag saknar pappa ! :/
Lilla gubben inte lätt när man börjar få känslor och drömmer en massa saker :(.. 
Så jag satte mig i hans säng och bara kramade om honom och han grät mot min axel, det är en sjuk jobbig känsla för jag skulle själv kunna sitta i sängen kl 5 och bara gråta för samma sak att jag saknar någon! Men när han kramade om mig och grät så skulle jag kunna sitta så i timmar, samtidigt som jag tyckte att det va jobbigt att han grät så va det sjukt mysigt att bara sitta och kramas och hålla om varandra !

Så nu vid kl 12 började Charlie igen med att säga att han saknade pappa massor, så jag frågade honom om han ville ringa till pappa och självklart s ville han det, han sa vad han gjorde och sen berättade han även om i morse han sa ungefär " vet du en sak pappa, jag vaknade i morse på mage i sängen sen såg jag en bild av dig, jag vill bada med dig pappa " :') hur fint är inte det ? jag blev sjukt rörd när han sa det, älskar att höra hur mycket han tycker om och saknar sin pappa, det är tryggt att höra ! 

Men jag själv idag mår inte värst bra måste jag säga jag vet att jag nästan har sagt så varje dag nu pga av en sak, men idag är det annorlunda jag mår illa har sjukt ont i magen eller magknip kan man säga . orkar inte göra någonting idag. jag har tur att det regnar idag då kan man bara sitta inne och mysa ist kanske det man behöver ibland !! 

Ciao !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar