29 juli 2013

Ortoped - Charlie

Förra veckan fick jag ett brev från landstinget har glömt att skriva det,
Det var från ortopeden och dom vill träffa Charlie :O så inom 2 månader kommer dom höra av sig om datum och tid. Klumpen i magen sitter fortfarande kvar sen jag fick se och läsa brevet och det kommer säkert göra det tills vi har varit där och jag får veta vad det är för fel på min prins fotleder :( ..
Hoppas det inte är någon större fara och att han kanske bara behöver sko inlägg tills fotlederna är bättre !

Just nu känner jag mig bara lat det är sjukt fint väder ute men jag har ingen ork till någonting :(, 
Ska väl försöka komma ut till lekparken idag iaf så Charlie från leka av sig lite .
Jag ska inte säga att det är jobbigt att ha honom hemma 24/7, jag tror det är han som lider mest för han vill leka med sina kompisar och vill aktiveras hela tiden han har ju sån energi.. 
Jag försöker verkligen göra det bästa för min underbara son att han ska ha det så bra som möjligt,
även fast jag har det hur jobbigt som helst så vill jag inte visa Charlie det han ska inte behöva se det, men han såg mina tårar i förrgår och då vart han lika ledsen själv så nu försöker jag att glömma och lägga allt skit bakom mig till kvällen när han har somnat .

Mamma Älskar Dig Hjärtat 

Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar