27 juli 2013

Underbara & Jobbiga tider

Sen förra fredagen har jag varit hos min finaste och haft det sjukt bra bara att tiden har gått för fort tyvärr /:
Men vi har badat och solat, sen i måndags åkte vi ut på sjön med hans kompis till på tisdag, vi åkte båt till en liten ö och bada, sola och drack :) super mysigt jag tig massor med bilder men lägger upp det senare när jag orkar, jag slog mig överallt kan man säga men värsta smällen var nog när jag ramlade baklänges med huvudet i klippan kunde inte se på ett tag och va skapligt yr, dagen efter var nog värst för då kom illamående m.m så jag fick nog en liten hjärnskakning /: Jag och dennis sov i tält och den dagen kommer jag aldrig att glömma för den var sjukt underbar skulle kunna ta tillbaka den dagen igen. Skapligt med färg fick man med eftersom man badade i saltvatten och solen låg på hela tiden fast det blåste lite så kände man inte att det brände så typ första gången jag bränt mig ordentligt :P

Just nu mår jag inte så bra direkt, min mitt hjärta åkte inatt till magaluf, mallorca önskar jag kunde följa med och skapa ännu mer fina minnen men det kommer fler gånger, nästa lördag ska jag åka hem till honom innan han har kommit hem och vara där när han kommer och jag längtar sjukt mycket fast jag vet att veckan kommer gå sjukt sakta /: .. vill ha nästa lördag redan nu hur fjantig jag än låter !!
Sen är det ju massa annat som spelar in oxå behöver verkligen allt stöd som finns just nu och känner mig allmänt jobbig mot dom flesta med mitt tjat, men men det får folk ta !

Igår kom även Charlie hem igen så får se vad vi ska hitta på i veckan så den går fortare :) ..

men jag kommer säkert skriva av mig lite till senare

Ciao !
En bild från sjön, på kvällen när vi gick upp på ett berg/klippa och kolla solnedgången <3 td="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar